Thursday, January 29, 2009

Cuppies N Cake


Nie cc sebelum CNY.. ad hoc gak niee..Macam biasa .. 1 hari je..semperna perjumpaan n pengarah.. n langsung sambut birthday bagi staff yg. jatuh bulan januari.. Ada 8 org.Tu yg. lilin lapan tu.. Bukan 8 tahun .. semuanya dah bapa n mak budak...ehhh..Kali nie kak nor request 170 cc n 1 cake.. Dah angkat tangan u cake... tak sempat ...tapi dah minta gakk. Kepala pun dah 2 hari sakit..terpaksa lah terima..tak sampai hati.. Tapi kak nor, terima kasih banyak-banyak kerana mempercayai teman.. Nasib baik cuti.. tak la kalut sgt. Dlm. hati takut ..berdebar-debar takut tak sempat.. Dah tu lak kul 8 am mesti siap..Mula buat kepala masih sakitt.. bila dah start deco.. sakit kepala pun sudah baikkk.. Niee kira terapi gak la..Buat sorang-sorang gakk.. Pukul 4.30 along bangun.. dia tolong kemas,, tup-tup charger h/p terkena kek.. Menjerit aku dibuatnya.. nasib baik piping beg lum bersih ..kena la repair...Huhu...Mcm biasa dapat tidur 2 jam je..Alhamdulliah sebelum majlis, semua dah siap arrange..Kamera lak dah rosak .. boleh tangkap gambar , tapi kt. screen tak ada.. kira main tangkap je laa...Gambar kat atas tu kira ihsan dari adi. Thanks adi..Yang balance cc tu tak sempat tangkap.. Dah licinn.. Harap-harap semua puas hati ya...

2 comments:

kamalina a.k.a aimi said...

meriahnya kek tu dikelilingi cc yg cute..

HaRDieYNiE said...

heheehe...kembang lak ade name adi kt entry akak kali nie, ngehh....hehhe