Kali-3 shana order dari feena, kali ini sempena wedding adik shana.Majlis pada 15/1..Aduhhhh..punyalah lama baru dpt upload. TQVM!!!!
Tuesday, April 12, 2011
Friday, April 8, 2011
2 tiers wedding cake
Thursday, March 31, 2011
KELAS STEAMBUTTERCREAM



Kelas pada 27/3 dihadiri oleh Maya dan Lili....Alhamdulillah kelas berjalan dengan lancar dan kedua-duanya amat berpuas hati dengan hasil yang diperolehi disepanjang kelas. Masing-masing sgt. suka kerana dpt. membuat ros yg. diidamkan selama ini..Thanks Maya dan lili kerana sudi berlajar n akak... Next class 10/4 (ahad). Jom daftar sekarang, memang yummy kek niee.
Testimoni:
+++++++Akak , anak tak percaya lili yg. buat kek tu.. cantik n sedap sgt..
Tuesday, March 22, 2011
PROMOSI DOORGIFT SEHINGGA DISEMBER 2011!!!
PROMOSI DOOR GIFT: CUPCAKES
1. PLAIN CUPCAKES
* Flavour: Choc Moist
* Size paper cup: 9 (tinggi 2.5cm, diameter atas: 4.5cm, diameter bawah 3.5cm)
* packaging: round plastic container
** 600 - 1000 pcs = rm 0.80
300 - 600pcs = rm 0.90
100 - 300 pcs = rm 1.00
2. BUTTERCREAM CUPCAKES
Package a:
* Flavour:Choc Moist
* Size Paper cup: 9 (tinggi 2.5cm, diameter atas 4.5cm, diameter bawah 3.5cm)
* Tanpa topping, dengan bunga buttercream
* Packaging: round plastic container
** 600 - 1000 pcs = rm 1.20
300 - 600 pcs = rm 1.30
100 - 300 pcs = rm 1.40
Package b:
* Flavour: Choc Moist/vanilla
* Size Cup: s size (solo cup)
* Topping buttercream, simple design(flower)
* Packaging : dome plastic container
** 600 - 1000pcs = rm 1.80
300 - 600 pcs = rm 1.90
100 - 300 pcs = rm 2.00
Package c:
* Flavour:choc moist/vanilla
* size cup: m size(solo cup)
*Topping buttercream, simple design (flower)
* Packaging: dome plastic container
** 600 - 1000pcs = rm 2.30
300 - 600 pcs = rm 2.20
100 - 300 pcs = rm 2.10
3. Chocolate
* Milk choc + almond
* Packaging: plastic container
* 2 pcs choc.
** 600 - 1000pcs = rm 1.30
300 - 600 pcs = rm 1.40
100 - 300 pcs = rm 1.50
Berminat hubungi feena:019-5596869 0r email feenacakes@yahoo.com
Tuesday, March 15, 2011
Wedding cakes Rumal shafiq + fauziah


Majlis pada 6/3 , di Tambun saudara kepada Kak Azie, kali ke 3 Kak Azie tempah wedding cake untuk saudaranya.. Design Kek nie lain dari wedding cake yg. dibuat sebelum niee.. Nie atas permintaan pengantin sendiri.. Sepatutnya kek dikeliling oleh cupcake.. Tapi dah tak muat meja dahh.. Apa-apa pun suka dengan tema majlis tersebut.. Semua saudara berjubah hitam n putih..Thanks Kak Azie.. Mendapat feedback yg. positif dari kak Azie..
Size cake 17 x23 inci.tinggi dalam 3 inci..
Testimony
+++++++
Sms dari Kak Azie..
Kek best!! Pengantin happy ngan hasil kek. Semua kata sedap!! TQ ya!!
Varieties Tart Class

Cikgu sara tengah dok bahagi sama bnyakkk..


Kelas pada 13/3 dihadiri oleh Iza, Maimon n Sara.. 4 jenis tart yg. diajar blueberry cheese tart ,opera choc tart, fruit tart n tuna tart.
Selepas kelas mendapat feedback yg. positif dari Iza, hubby n anak-anaknya suka n sedap katanya..yummy.. Jom join next class pada 9/4/11 (sabtu) 2-4pm. Rm 80.00.
Feenacakes juga ada menjual tart shell 50pcs = rm 15.00. Tak payah bersusah payah lagi nak buat tart shell . Resepi blueberry cheese n fruit tart akan diberi percuma.. 20 minit dah boleh ngap..mudah saja...
Monday, March 14, 2011
Bluberry Cheese Tart
Friday, March 11, 2011
Wedding Cake Pink + Grey
Thursday, March 10, 2011
wedding cake
Tuesday, February 22, 2011
Wednesday, February 16, 2011
Wedding Cakes
Wedding Cakes
Wednesday, February 9, 2011
Kek Persaraan
Wedding Cake
Monday, January 17, 2011
wedding cake -huda



Majlis huda pada 6/11/10 di Kuala Kangsar. Comel orangnya.. Dari Ipoh ke Sri Iskandar n terus ke Kuala Kangsar melalui jalan lama....Sekarang dah rajin le menjelajah perak niee..kalau tak setakat ipoh je le teman tau..itu pun kat pekan je..hehe..Terima kasih Huda. Huda sgt. berpuas hati dengan kek niee, siap bagi doorgift ala-ala vantage lagi masa menghantar tiers tu...
Subscribe to:
Posts (Atom)
































