Tuesday, May 12, 2009

Selamat Hari Ibu



Niee request dari anak-anak minta buatkan cheese butter cake.. lepas tu Along yang tulis.. Dalam peti ada strawberry filling, terus sapu je.. Tak perasan rupanya ada blueberry topping.. kalau bubuh nie sure lagi sedap..

Dalam keadaan yang kelamkabut, fikiran berserabut dengan kelas lagi pada hari Ahad tu.. aku telah terlupa nak snap gambar...Hu..hu..Ampun..terutama pada Ani tokeh kek kat Klang, Munifa n Leen. Ani order Cheese butter cake gak untuk opahnya, dengan tulisan Selamat Hari Ibu dari Yong sekeluarga.Agaknya yong tu mak dia.. Mak dia nak tengok gambar.. Minta maaf mak chik ... terlupa betoi..

Hari jumaat buat 2 biji cheese butter cake untuk kak Hasna n feena.. Hari Sabtu lak buat lagi 3 biji..untuk Krol, ifa n Ani.. Yang niee lupa snap gambar... Hari Ahad pagi baru sempat deco..sementara tunggu peserta kursus..Tu yang kelam kabut tu... Design hampir sama dengan kak hasna punya, cuma perkataan je berlainan. Satu lagi kesilapan aku lakukan.. Krol nak 1.5kg.. sorry kroy.. miss comm. Nanti order lain ya.. katanya tak puas makan... Ifa lak call tadi,, katanya sedap.. mak n ayah dia pun suka.. Thanks kawan-kawan semua kerana bagi sepenuh sokongan pada feena....

0 comments: